Prenumeruokite ir gaukite ypatingus pasiūlymus
PrenumeruotiPrekių grąžinimo sąlygos
-
1. Nekokybiškų prekių įsigijimą reglamentuoja Civilinis kodeksas, Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės bei Vartotojų teisių apsaugos įstatymas. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę, todėl gavus nekokybišką prekę būtina per protingą terminą nuo prekės perdavimo dienos kreiptis į Pardavėją. Jeigu Klientui buvo parduota netinkamos kokybės prekė, Klientas turi teisę savo pasirinkimu iš Pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke (nekokybiška prekė per protingą terminą bus pakeista į kokybišką – Pardavėjo kaštais nekokybiška prekė per kurjerių agentūrą susigrąžinama iš Kliento bei nemokamai išsiunčiama kokybiška); atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu Pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino Klientas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Klientas renkantis prekę atkreipia dėmesį ir įvertina aplinką, kurioje gaminys iš tekstilės bus laikomas, Klientas supranta, kad tiesioginiai saulės spunduliai, drėgmė ar kiti stipriai įtakojantys aplinkos veiksniai ar priežiūros taisyklių nesilaikymas gali pakenkti audiniui, Klientas supranta, kad jei gaminys iš audinio laikomas ar prižiūrimas netinkamomis sąlygomis, jis negali būti grąžinamas.
2. Dauguma www.stilingosuzuolaidos.lt prekių gaminama iš tekstilės pagal individualų Kliento užsakymą, Klientas pats renkasi pageidaujamus modelius ir audinio kolekcijas ir spalvas bei pageidaujamus išmatavimus ir tik tada pagal jo pateiktą užsakymą prekė atiduodama į gamybą, todėl pagal individualų užsakymą pagamintos prekės įskaitant audinius atkerpamus metrais ir pagal individualius išmatavimus pagamintos užuolaidos, romanetės, staltiesės, audiniai ir kiti tekstilės gaminiai gali būti grąžinami tik tada, kai yra netinkamos kokybės. Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo Klientas turi informuoti Pardavėją per 7 dienas nuo pristatymo dienos el.paštu info@stilingosuzuolaidos.lt. Prekės, kurios nėra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punktą (ne pagal individualų užsakymą ar išmatavimus pagamintos prekės), gali būti grąžintos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo dienos. Tokiu būdu prekių keitimui ir grąžinimui, kurios įsigytos šioje Parduotuvėje, taikomos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės. Pardavėjas, gavęs Kliento išsiųstą prekę, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžina Klientui už prekę sumokėtus pinigus, Pardavėjas už kokybiškos prekės grąžinimą negrąžina Klientui pristatymo mokesčio. Klientas turi grąžinti Pardavėjui prekes jo nurodytu adresu Lietuvoje, prekės turi būti pristatytos kurjerio į nurodytą buveinę. Prekę reikia grąžinti nepažeistą, originalioje pakuotėje, su visomis etiketėmis. Pardavėjui nustačius, kad Klientas pažeidė įsipareigojimą grąžinti nepažeistą, kokybišką, nepraradusią prekinės išvaizdos prekę, Klientas įsipareigoja atlyginti Pardavėjui visus su tuo susijusius nuostolius, o pinigai Klientui nėra grąžinami.